خدمات شرکت های باربری و حمل و نقل اثاثیه در1400

امروزه بسیاری از افراد برای حمل و نقل اثاثیه منزل خود از صفر تا صد آن مایلند با شرکت های معتبر خدماتی بسته بندی اثاثیه همکاری داشته باشند.

در سال های اخیر خواهان خدماتی مثل چیدمان اثاثیه منزل بیشتر شده و به تبع ارائه مدل های متنوع این خدمات نیز گسترده تر و بهتر شده است. شرکت های خدماتی متنوعی در خصوص ارائه خدمات باربری مشغول فعالیت هستند که هر یک برای جلب رضایت مشتری اقدام به ارائه خدمات متنوع نموده اند و همچنین کیفیت چیدمان اثاثیه و سایر خدمات را بهبود بخشیده اند.

به هر حال در اسباب کشی منزل علاوه بر چیدمان و بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و نقل آن ها توسط این شرکت ها انجام می شود. این امر سبب شده است تا افراد از بابت حمل و نقل لوازم خود و اسباب کشی منزل و یا جهیزیه عروس هیچ نگرانی نداشته باشند.

حمل و نقل اثاثیه

حمل و نقل اثاثیه

 

حمل و نقل اثاثیه به صورت کامل ایمن و حفاظت شده یکی از مهم ترین پارامتر های اسباب کشی وسایل منزل می باشد. شرکت های باربری ابتدا با هدف حمل و نقل لوازم منزل به وجود آمدند سپس خدمات دیگر مانند بسته بندی و چیدمان آن به خدمات ارائه شده آنها اضافه شد. شرکت های باربری با استفاده از وسیله های نقلیه ایمن و چیدمان اصولی اثاثیه در ماشین های حمل بار هدف اصلی خود را یعنی حمل و نقل اثاثیه را به شیوه اصولی انجام خواهند داد.

چیدمان اثاثیه و حمل و نقل آن ها یکی از مهم ترین خدمات شرکت های باربری است. زیرا امکان خسارت و یا شکستن وسایل در این مرحله وجود دارد. اما شرکت های باربری با بسته بندی اصولی و استفاده از ماشین های حمل بار استاندارد از بروز چنین مشکلات و خسارت های جلوگیری خواهند کرد.

بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اصولی و حمل و نقل اثاثیه به صورت حرفه ای و با رعایت نکات ایمنی مهمترین پارامتر شرکت های حمل بار و چیدمان اثاثیه منزل می باشد. شرکت های فعال در این زمینه اقدام به بسته بندی های ایمن و تفکیکی کرده اند و بنا بر نوع و جنس و اهمیت اثاثیه بسته بندی های متفاوتی را برای آنها در نظر گرفته اند. استفاده از کارتن های با کیفیت برای وسایل شکستنی و کاور های مخصوص برای انواع مبل و صندلی از خدمات حمل و نقل اثاثیه شرکت ها در امر بسته بندی می باشد.

بسته بندی

بسته بندی حرفه ای توسط کادر مجرب

چیدمان اثاثیه

از دیگر خدمات شرکت های حمل و نقل اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و وسایل حمل شده می باشد. شرکت های حمل و نقل اثاثیه ابتدا اقدام به بسته بندی اصولی و حرفه ای وسایل کرده سپس به صورت کامل ایمن شده آنها را حمل خواهند کرد و در آخر اقدام به چیدمان اثاثیه به صورت حرفه ای خواهند کرد. به این معنی از صفر تا صد از بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه تا چیدمان آن توسط شرکت های خدماتی گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات عالی به مشتریان توسط شرکت های خدماتی می باشد. تمامی مراحل انجام کار با مهارت و با صبر و حوصله و با نهایت احترام به مشتری صورت خواهد گرفت

جیدمان اثاثیه

برزیل بار از دیگر خدمات ارائه شده و شعبات آسایش بار می باشد که در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به همشهریان عزیز راه اندازی شده است  برزیل بار انواع وسایل حساس و شکستنی،سبک،سنگین شامل ساید بای ساید گاو صندوق پیانو…. را با ایمنی کامل به مقصد خواهد رساند .مهم نیست که شما در کدام نقطه ازتهران قرار دارید چون در هر کجای شهر باشید به یکی از شعبه های برزیل بار نزدیک هستیدوهمچنین با به کارگیری بهترین ابزارهای بسته بندی (چسپ .فوم حباب دار‌،کارتن ضخیم چندلایه،فوم شیشه با استریج بلارپ)  آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است و  تحت پوشش بیمه ایران میباشد.

منبع

https://rayamarketing.com/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیریدمشاوره بگیرید